God morgon

Vi kom hem från sjukhuset runt 14 igår och hann sova en liten stund, göra färdigt stallet och sen äta kvällsmat hos Daniel och Sanna. Tompa mår nu helt bra igen, som tur är. 
 
Idag kommer bli en lång dag. 
Nu ska jag åka till mitt stall för utsläpp och mockning. Sen åker jag och mamma till AS för att åka med Denver på löshoppning. Efter det åker vi direkt och hämtar hem Frank och släpper ihop honom och Chilli i deras hage. 
Sen är tanken att jag ska rida. Båda behöver egentligen gå men jag är fortfarande helt slut i kropp och huvud så det kan hända att Platina får vila. Det får dagen utvisa helt enkelt.
Hoppas ni får en bra söndag så hörs vi under dagen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0