Vitt schabrak

Jag insåg här om dagen att jag inte äger ett enda vitt schabrak. Jag har aldrig haft någon användning för det innan då jag inte har haft något vitt i hoppningen.
 
Nu när jag och Sunnie ska börja tävla dressyr så vill jag däremot ha ett vitt schabrak, så jag började leta.
Vet ni hur svårt det är att hitta ett vanligt, simpelt, vitt schabrak ? Alla har loggor på eller en massa olika färger på kantband och passpoal. Sen så finns det ju jättesnygga schabrak också, tex från Mias RS och Equito, men jag vet ju inte än om den här dressyrgrejen kommer att fungera så jag ville inte lägga för mycket pengar på ett schabrak heller.
 
Tillslut hittade jag detta schabraket på Charlies från Horze. Ett vanligt, vitt schabrak med ett silvrigt kantband. Tyvärr så var inte kantbandet skimrande silvrigt som det såg ut att vara på produktbilden men jag tycker att det var helt okej snyggt ändå.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0