14 januari

Suuperkallt ! Jag är verkligen inte gjord för sån här kyla alltså..
 
Idag jobbade jag 7.15-17 och åkte en svängom förbi Nossebro och sen till stallet. Det enda som hände där var mockning och insläpp, ingen ridning i denna kylan. Kanske att jag måste rida på lördag trots kylan men det är den dagens problem. 
 
Igår red jag Sunnie på åkern och det gick bra, inte mer eller mindre. Vi red inte så länge då hon säkerligen fick mjölksyra av den hårda snön. Sunnie var lite grinig så jag försökte mjuka upp henne med en massa pussar och mys efter ridturen.
Min egna träning igår var döden ! Jag hade sån träningsvärk så att jag knappt kunde utföra vissa övningar, haha. Jag har nästan lika mycket träningsvärk idag men ska köra ännu ett pass nu. Om det går vill säga, jag kunde knappt mocka för att det plötsligt sticker till i ryggen så hemskt att jag tappar andan. Det började på jobbet och har bara blivit värre..
 
Imorgon är jag ledig och förutom stallet på morgonen så ska jag inte gå utanför dörren.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0