9 oväntade

- Jag älskar att somna med diskmaskinen igång. Så rogivande !
 
- Jag hatar att köpa ny tandborste. Den nya är bara stenhård och konstig, usch !
 
- Jag gillar inte att rida i termobyxor men måste ha mössa under hjälmen och halsduk i halsen på vintern.
 
- Jag gillar att ha ordning runt mig men ändå ser det oftast ut som ett bombnedslag, haha !
 
- Jag blir jättevarm om mina händer så fort jag är i rörelse.
 
- Jag föredrar att rida i hoppsadel. Fast det kommer jag behöva ändra på framöver.
 
- Jag och Tompa har vart tillsammans i 7.5 år, vart förlovade i 6.5 år och har vart sambos i 3 år.
 
- Jag älskade att läsa när jag var mindre och kunde läsa flera böcker i veckan. Nu kan jag inte få mig att läsa ens en sida i en bok.
 
- Jag är ett kakmonster och tycker att kakor är godare än godis !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3 <3 <3

Svar: Jag älskar dig med <3
Emelie Svensson

2016-01-23 @ 00:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0