Ledig, ryggont och -20

Hej på er !
Blogg.se har krånglat för mig hela morgonen, därav det sena inlägget :)
 
Jag har helt ärligt inte haft en särskillt bra dag än så länge och jag tycker fruktansvärt synd om mig själv ! Rygghuggen har hållt i sig och är lika illa nu som igår. Trots ganska starka tabletter så händer det ingenting. Jag hoppas att det går över tills imorgon i alla fall, då har jag tänkt rida och sen ska fira Tompas bror på fest på kvällen.
Jag har fått igen lite sömn under dagen i alla fall eftersom jag är ledig och har tid att bara slappa. 
 
Morgonen började lite kaosartat. Tompas bil startade inte 4.45 imorse så efter en stund kom han in och värmde sig under tiden Audin fick ladda upp Lupons batteri. Men efter nästan en timme så startade den fortfarande inte så vi åkte till stallet för att släppa ut hästarna så Tompa kunde ta Audin till jobbet istället. 
Så här sitter jag nu. Utan (fungerande) bil, med nästan -20 utanför fönstret och med världens ryggont och försöker se positivt på livet. Jag hade ju redan planerat in att jag skulle vara inne hela dagen idag, så det var väl positivt att allt ändå hände idag..?
 
 
 
 
Min fina pojkvän var hemma och gjorde en semla till mig förut och snart stannar han till med ostbågar. Han är bäst, den där Tompa <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0