Morgon

Idag jobbar jag 6-14 och sen åker jag med My till Ankis Hästsport. Jag har inga pengar att shoppa för men åker med som moraliskt stöd.
En snabbis förbi Nossebro och sen till stallet. Tanken var att rida Sunnie åtminstone men det ska bli riktigt kallt så vi får se hur jag gör. Igår var hon ganska spänd nästan hela ridpasset igenom. Den där nya snön som föll häromdagen har ju gjort att inget ser ut som förut och det tycker inte Sunnie är riktigt okej, haha !
 
Stallet ska mockas i alla fall och sen åker jag hem och tränar. Förhoppningsvis hinner jag se Tompa mer än 5 minuter innan läggdags idag !
Ni då, har ni en bra torsdag framför er ? :)
 
 
 
 
Typical me ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0