Payback's a bitch !

När jag broddade Sunnie innan ridpasset så höll hon på och ryckte benen heeela tiden och var bara allmänt dum och tjurig. Min stubin var lite kortare idag än vanligtvis så jag skulle markera att det inte var okej med ett lätt slag på hennes rumpa. Dock träffade jag helt fel och fick fruktansvärt ont i handen, handen som jag bröt i höstas. Payback's a bitch, eller hur var det nu det var ? 
Under ridpasset så kastade sig Sunnie åt sidan en gång i galoppen och då vred jag till handen ännu mer, aj !
Så efter massagen och fikan så ska jag till vårdcentralen 15.30 för att säkerhetställa att handen är okej. När jag ändå är i Vara ska jag dessutom svänga förbi Kloma för att byta ett av vinterdäcken på Audin som det snart blir punka på. 
Och jag som trodde att denna tisdagen skulle bli bra.
Sunnie var fin att rida i all fall..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0