Pigga tanter

Nu klev jag precis innanför dörren. Frågan är hur det alltid kan dra ut på tiden när man är i stallet ? Skönt att kunna greja i sitt egna tempo utan att stressa i alla fall.
 
Det var krut i båda tanterna idag vill jag lova. Att Platina äntligen är pigg igen är väl egentligen inte så konstigt efter vilan och det känns väldigt skönt att gamla Platina är tillbaka. Jag tror jag väntar lite med havren på henne, hehe ! Att Sunnie bockar i avgalopperingen på dom två senaste lite hårdare ridpassen känns också väldigt lovande. Nu är vi på gång !
 
Mer detaljerat inlägg om ridpassen kommer senare. Nu ska jag hoppa i vanliga kläder och åka på lunch hos mormor och morfar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0