Dagarna som gått

Nu verkar det som att blogg.se funkar igen !
Jag tänkte starta upp igen genom att visa bilder från dagarna då jag har vart tyst. 
 
Vi var i Lysekil på släktträff hela dagen/kvällen på lördagen. Vi hann med massor, såsom bad, krabbfiske, quiz, kubb, uppträdanden och god mat. Jag hann rida på morgonen och vi hade inte en enda blinning på oss, så skönt !
 
 
 
 
 
 
 
I söndags så spelade pojkarna paintball här ute i skogen och jag och tjejerna bakade och tjötade skit. Vi hann svänga förbi Chilli en snabbis också.  
På kvällen så var vi ett litet gäng som grillade och jag passade på att rida när det inte var så mycket blinningar. Daniel och André blev ridsugna och red en sväng.
 
 
 
 
 
 
Igår var jag och Tompa ute i skogen och plockade svamp, blåbär och hallon som blev till blåbärspaj, hallonsaft och smörstekta kantareller. Fördelen med att bo på landet !
 
 
 
 
 
Idag har jag inte gjort alls mycket. Efter en rejäl sovmorgon låg jag ute och solade en stund tills blinningarna blev för jobbiga och jag fick gå in. Självklart i sällskap av Stina och Silver.
 
 
 
Sunnie har vart superfin att rida det sista ! Igår fick hon vila men idag hoppas jag kunna rida senare ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0