Ett personligt inlägg

 
 
 
Livet är lite upp och ner just nu. Vi har bott här på Hagö i snart tre månader men vi har fortfarande inte kommit i ordning helt. Eller, jag känner inte att JAG har kommit i ordning helt.
Det är si sådär med hästarna, mest på grund av alla kryp (annars så känns ju Sunnie fin nu och Platina har vart ohalt ett tag). Min rygg och mitt mående är sämre än någonsin. En av mina absolut bästa vänner bor fortfarande i Stockholm. Och det är ju ingen nyhet för just detta stället, även om jag gärna vill koppla ihop motgångarna med flytten. 
Men, jag är trots allt som jag är. Galen, schizofren och yada yada. Lägg till en flytt, stallbygge och 25-årsdag på det så har ni en tjej med panik, haha ! 
 
Jag kommer klara mig, det gör jag alltid. Jag hoppas bara att jag inte förlorar nära och kära på kuppen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej 💜💜💜
//mom

Svar: Älskar dig ❤
Emelie Svensson

2016-07-23 @ 21:59:04
Postat av: Evelin

Finns här även om jag bor längre bort än förut❤ fina vän ❤

Svar: ❤❤
Emelie Svensson

2016-07-23 @ 23:41:11
Postat av: My

Ååå ja finns oxå! Lite längre bort än vanligt men bara å ringa ❤️

Svar: ❤❤
Emelie Svensson

2016-07-23 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0