Söndag

Idag har jag och Tompa haft en riktig slappardag. Perfekt sätt att fira att vi har vart förlovade i 7 år, haha ! Men det var behövligt efter denna helgen med alldeles för lite sömn och en förkylning som smyger sig på. Jag var ju nyss sjuk i tre omgångar, räcker inte det ?
 
Nu ska vi i alla fall åka med hälften av gänget och fira Fredrik som har fyllt år. Vi ska äta middag på Pinchos i Göteborg, första gången för mig så det blir spännande !
 
Ingen ridning idag heller, onödigt att riskera att förkylningen blir värre och behöva sjukanmäla sig sista veckan innan semester. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon och kan rida då.
 
 
 
Silver var ute och busade med Stina för första gången igår. Vi ökar utetiden lite successivt så kan han nog få gå ut utan övervakning nästa helg !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0