9ans avslutning

Nu har vi precis vart inne i Nossebro och kollat när min minsta lillebror slutar 9an.
Det känns som det var igår jag själv gick runt på Nossebros små gator och nästan skrek halsen av mig av glädje. Ibland kan jag längta tillbaka till den tiden. När jag fortfarande trodde att alla vuxna visste bäst och när jag tyckte att jag själv var vuxen och hade koll på hela livet. När jag var blåögd och naiv och alltid trodde det bästa om människor.
Det är nästan så att jag skulle vilja gå tillbaka till mitt 15åriga jag, klappa mig på huvudet och säga "Lilla gumman, du ska bara veta vad du har framför dig".
 
 
 
 
 
Idag fyller också världens bästa låtsaspappa Johan år, grattis ! Mycket firande idag, därför blev det ingen ridning idag heller. Skärpning !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0