Lyckad midsommarafton

Midsommarafton blev riktigt lyckad och jag hade roligt. Vi tjejer och André åkte och plockade blommor till midsommarstången som sen alla hjälpte till att klä. En massa roliga lekar och supergod mat. Ja, det var en mysig midsommar ! 
Förhoppningsvis kan jag bjuda på lite bilder här sen.
 
Jag red ju Sunnie i hagen igår och fick till ett hyffsat joggingpass. När vi rider ut så bråkar vi nästan bara varje gång just nu så nästa gång ska vi ha med oss Tompa ut för att se om han har någon lugnande effekt. Om jag rider henne idag får vi se, det beror på hur ettriga blinningarna är.
 
16.30 börjar vi jobba på Ullevi och idag får vi med oss Johan och min lillebror också. Det är Bruce Springsteen som spelar och han ska tydligen hålla igång i 4 timmar. Pust..
 
 
 
Våran fina midsommarstång, innan dom ojämna ringarna kom på plats.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Ja var på Bruce samma dag/kväll som Denver föddes :)

2016-06-25 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0