Seg torsdag

Det har vart en lång dag på jobbet idag men nu är jag äntligen hemma och det är bara en jobbdag kvar innan långhelg. Att jag var ledig i tisdags har kroppen förträngt, haha.
 
Just nu sitter jag och laddar upp med energidryck för att orka pallra mig ut till hästarna efter kvällsmaten. Då blir väl resultatet att jag inte kan sova inatt istället men det är det värt !
Dom senaste veckorna har verkligen tagit hårt på mig. Flytt, strul på jobbet och ryggont är väl dom jobbigaste faktorerna men det finns så mycket mer som snurrar i huvudet dygnet runt. Ni känner ju mig, jag ska överanalysera allt, hela tiden. Därför har det inte funnits mycket energi till hästarna och det hatar jag. Det är bara jag som kan ändra på det och nu när situationen på jobbet verkar lätta upp lite så hoppas jag på mer ork. 
 
Jag har inte bestämt mig vem utav hästarna som får gå idag men det lutar åt Platina. 
Hovslagaren kom förresten inte till mamma idag, på grund av skada, så vi får se om han kommer till mig imorgon eller om det också skjuts upp lite.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0