Utvärdering Krafft Stress Relief

När jag hade hästarna i Jonslund så var Sunnie väldigt spänd och tittig (vilket hon kan vara ganska ofta fortfarande). Hon kunde få fullständig panik och svettas floder över en liten stubbe som hon tyckte var livsfarlig och när hon väl hamnade i det panikstadiet så var det näst intill omöjligt att få henne att slappna av.
 
Jag bestämde mig för att testa ett lugnande tillskott och valet föll på Krafft Stress Relief. Hon fick maxdosen varje dag i lite drygt två månader och jag tyckte tyvärr inte att jag märkte så stor skillnad på henne. Hon slutade med dom värsta "panikanfallen", sen om det berodde på tillskottet eller inte är svårt att säga. Kanske att hon blev lite lugnare men jag fick i alla fall inte den effekten jag var ute efter eller har hört att andra hästar har fått. 
 
 
 
Nu pausar jag lite med tillskott men när vi börjar hårdträna igen så är jag lite sugen på att pröva NAF's utbud av lugnande tillskott då jag bara har läst gott om dom. Men vi får se.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0