Dagens ridpass - Sunnie & Platina

Jag hinner egentligen inte men jag ville bara kika in och säga hur hästarna gick idag.
 
Platina kändes precis som vanligt idag, skönt ! Vi hoppade dock över galoppen då hon inte riktigt har koll på sina ben och det var halt. 
Hon kändes pigg och lite spänd (vad är det med mina hästar och snö ?) men slappnade av och kom till arbete på slutet.
 
Sunnie var stundvis jättespänd och rädd för allt och nästa stund avslappnad jobbade jättebra. Jag kunde dock inte sitta ner för fem öre och blev så förbannad på mig själv. Jag blev lite arg på Sunnie också, när hon studsade runt för minsta lilla. Snöbumlingar som blivit till när dom skottade vägen är totalt livsfarliga och såna låg det ju längs med hela grusvägen. Knäpphäst ! Galoppen var superfin I alla fall.
 
Hovslagaren kom och alla fick fina hovar. Nu har ingen av dom snösulor men förhoppningsvis smälter snön bort innan helgen. Here's to hoping !
 
 
 
 
Ge mig barmark igen !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

haha hon är ju tusen gånger värre än Tessie juh!!!

Svar: Ja, just nu är hon inte rolig alltså 😂
Emelie Svensson

2016-03-08 @ 20:31:59
URL: http://www.myes.blogg.se
Postat av: Antonallok

Kids house beds Scandinavian furniuture

2019-04-17 @ 11:39:29
URL: http://furniturestuff.co.uk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0