Vita ridbyxor

Jag har tre par vita ridbyxor sen innan. Två par som jag fortfarande kommer i från ponnytiden (stretchiga ridbyxor det där ;)) och ett par från Mountain Horse som tyvärr är för små. 
Ingen utav mina tidigare par är helskodda, eller ens knäskodda för den delen, och jag kände att jag inte fixar att sitta ner i Sunnies trav med ett par oskodda ridbyxor, hehe.
 
Därför blev det en trip till Skara Hästsport idag där jag fick köpt ett par helskodda vita ridbyxor från Horse Life. Jag hade egentligen siktet inställt på Skara Hästsports egna ridbyxor men dessa var billigare och satt snyggare. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

alltså ridbyxor med bred linning är sååå skönt! =)

Svar: Ja det är ett måste :D
Emelie Svensson

2016-03-06 @ 15:00:18
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0