Fredagsmys

Kvällen blev inte riktigt som planerat. Tompa åkte aldrig på AW utan kom hem och mekade fyrhjuling istället. Så under kvällen har vi vart hemma hos mamma och Johan och städat ut stallet och ätit pizza. Fredagsmys helt enkelt !
Det fanns så himla mycket bråte i stallet som ska till tippen eller eldas, jag fyllde upp hela flaket på pickupen. I mitt nya stall har jag här med lovat mig själv att ha bättre ordning och inte samla på mig en massa onödigt.
 
Sunnie och Platina joggades lite lätt förut. Mamma red Platina och det såg bra ut. Däremot tyckte hon att Platina kändes trött (oh, vad ovanligt) så det kan hända att hon får vila imorgon. Sunnie kändes kanske lite seg men det var mest för att hon inte fick chans att komma igång ordentligt. Hon var mjuk och igenom i alla fall så imorgon kör vi ett hårdare trimpass igen.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon åker vi mot Mariestad kl 6.30 för att kolla på billjudtävling. Sen är nästan resten av dagen fullspäckad. 
 
 
 
Mamma och Platina idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0