Ny häst på ingång

Idag efter jobbet har jag och mamma vart och kollat på en underbart söt liten travartjej och som det ser ut nu så ska hon flytta hem till mig på söndag. Så roligt och jag hoppas att tanterna kommer vara snälla mot henne. Jag ska ta kort på henne så fort hon kommer hit, det glömde jag av totalt idag. 
 
Nu ska jag och Tompa ge oss ut på en lugn skogstur med tanterna. Jag var ute och promenerade med dom i skogen igår och Sunnie skötte sig som ett ljus, som vanligt. Platina däremot var överlycklig över att få komma ut och frustade hela promenaden med mig hängandes som en vante bakom. Förhoppningsvis håller hon sig i skinnet idag.
 
 
 
 
Mina fina, som (på gott och ont) har blivit oskiljaktiga efter flytten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0