Seg dagen efter

Grillkvällen igår blev mer party än vad vi alla trodde, tror jag. Jag har faktiskt mått fruktansvärt dåligt idag och jag vet att jag inte är ensam. Det är absolut inte värt det att vara dålig en hel dag, men roligt hade vi !
 
Nu har mamma och Matilda varit här och ridit ut alla hästarna med mig. Vi red mestadels skritt men lite trav och Platina kändes pigg. I början ville hon inte ta en enda förhållning utan stretade bara emot men på slutet gick hon bättre. Sunnie såg nöjd ut med Matilda på ryggen och idag var hon mer avslappnad när hon hade sällskap.
 
Nu ska jag duscha och sen sätta mig i soffan resten av kvällen. Imorgon kör vi igång en ny vecka och varenda dag har jag något extra inplanerat. Skönt att jag kan vara ledig på tisdag i alla fall.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0