Dagens ridpass - Sunnie

 
Är hon inte bara för söt ? 😍 
 
Dagens ridpass gick mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Jag trodde att jag skulle få brottas med en spänd Sunnie. Visst var hon lite spänd emellanåt men hon lyssnade ändå på mina hjälper och stog inte emot skänkeln sådär som hon kan göra. Hon var kontaktbar hela tiden och på slutet så slappnade hon av helt. Så jag är riktigt nöjd med ridpasset och hoppas att hon kan hålla sig såhär fin.
 
Idag är min lediga måndag och förutom stallet och lite småpill så har jag hållt mig i soffan. Imorgon ska jag jobba efter att ha vart sjuk och ledig i en vecka.
Tompa kommer strax hem från jobbet och då ska vi adventspynta och laga tomtegröt. Tompa vill sätta upp tomtarna och resten av julpyntet redan nu men jag vet inte riktigt om jag tycker att det är okej, det är ju inte ens december än.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Men Gud vad söt!

Svar: Visst är hon 😊
Emelie Svensson

2016-11-29 @ 19:34:52
URL: http://nouw.com/theblonderider

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0