Kallt ute, kallt inne.

Visst fick vi med en Lupo hem igår. Vissa spontanshoppar annorlunda än andra, haha !
Tompa har vart hos våran privata Lupoexpert nu efter jobbet för att kolla felkoder osv. Nu har vi en liten typ kontakt att åtgärda, sen hoppas vi att den håller bättre än den andra.
 
 
 
Jag har jobbat 7.15-17 idag och när jag kom hem så gick jag direkt ut i stallet. Förutom mockningen så har jag tagit in vattenslangarna så att jag förhoppningsvis kan fixa nytt vatten med värmekabel i hagen imorgon. Jag kan faktiskt tycka att det är mysigt med snö i år men när vattnet fryser och Sunnie går på centimeterhöga styltor så tröttnar jag lite. Att det bara var 16 grader inomhus när jag kom hem gör ju inte att jag gillar vintern mer. Till saken hör att vi har ganska stora vattentankar som borde hålla värmen längre men det blåser typ rätt igenom detta huset 😔
 
Det händer inte så mycket roligt just nu så uppdateringen blir tyvärr där efter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0