Lördag

Usch vilket skitväder vi har här idag. Det regnar snöslask och blåser.
Jag gjorde stallet vid utsläppet imorse och om några timmar får hästarna faktiskt komma in lite tidigare.
 
Nu har jag precis sminkat Tompa som ska på Halloweenträning på sitt gym. Jättesvårt med kladdigt barnsmink så resultatet blev sådär, haha !
Om en stund ska jag eventuellt till mamma och hjälpa henne att klippa sina hästar. Sen hinner jag hem och göra mig i ordning inför en kväll hos Daniel och Sanna. Vi ska fira att lilla Alvin har kommit till världen och grabbarna ska dricka whiskey och röka cigarr. En helt okej lördag om du frågar mig !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack igen för att du hjälpte mig min ängel <3 <3 <3

Svar: Klart jag gör ❤
Emelie Svensson

2016-11-06 @ 01:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0