Nu är vi redo !

Sunnie fick benen och svansen tvättade och svansen fick även en omgång med balsam och pälsglans och sen en fläta på det. Jag klippte hennes man som var aaalldeles för lång och trimmade under ganasherna. Så nu står hon i sin box och luktar gott och ser ut som en tävlingshäst igen. Förutom att hon är långhårig då.
Åh nej, jag kom på nu att jag glömde klippa hennes öron ! Dom är alltid lurviga, sommar som vinter. Jag får försöka komma ihåg det imorgon 
 
Hela tiden jag pysslade om henne så stog hon blickstilla och bara njöt, hon rörde knappt på öronen. Någon har saknat att bli tävlingsfin, det är en sak som är säker.
 
Nu hoppas jag på bra besked imorgon. Jag blir dock inte så förvånad om hon är stel med tanke på underlaget som har vart det sista. Men håll tummarna för oss !
 
 
 
Min vackra tjej ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0