Onsdag

Idag jobbade jag 10.30 -17.30 och jag släppte som vanligt (när jag har sovmorgon från jobbet) ut hästarna vid 06 när Tompa åker till jobbet. Så skönt att kunna ha dom ute fler timmar på dygnet och så blir det inte så mycket att mocka. Jag passade på att mocka på morgonen och sen kröp jag faktiskt ner i sängen en timme till. 
 
Nu efter jobbet har vi fyllt badkaret i hagen och lagt i värmekabel så att vattnet inte fryser. Stort tack till Tompas mamma som hann göra en förlängningskabel på kort varsel ! Konstigt det där, att jag aldrig kan fixa klart vattnet INNAN vintern kommer 🙈
 
Nu ska jag och Tompa äta kvällsmat och sen är det snart läggdags.
/pensionärerna 
 
 
 
Jag saknar detta vädret ! Jag har inte kunnat promenera med Sunnie på flera dagar..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0