Önskelista

Det är inte långt kvar till jul och såhär ser i alla fall en del av min önskelista ut:
 
En lädergrimma, gärna med klinkers. Jag kan dock inte bestömma vilken som är snyggast, den svarta eller den bruna.
 
Bruna ridskor, gärna från Ariat.
 
 
Marinblåa ridhandskar från Roeckl.
 
 Ett regntäcke med hals storlek 155. Sunnie har snart slaktat sitt totalt.
 
Fluffiga dressyrskydd. Tycker dom bruna är snyggast men har svart utrustning i övrigt. Hm..
 
 
Ett par ridbyxor med silikonskoning från Cavelleria Toscana, Marinblåa eller bruna.
 
 
Blåa stigbyglar från Freejump. Jag har presentkort kvar från min födelsedag så det kan hända att jag köper ett par till mig själv i julklapp. Eller ja, födelsedagspresent blir det ju, fast på jul, haha.
 
 
En klippmaskin från DeLaval. 
 
 
Vad önskar ni er i julklapp ?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0