Sjuk

Alltså, jag är ju sjuk jämt ! Minst en gång varannan månad så blir jag ordentligt förkyld med feber och blir sängliggandes, inte okej !
Jag sov inte alls bra inatt. När jag borstade tänderna imorse så grät jag för att jag mådde så dåligt, men jag hittade ingen som kunde öppna på jobbet så det var bara att pallra sig dit. 
Efter timmars letande efter vikarie så kunde jag tillslut åka hem vid 9.30 och stupade i säng i några timmar. Nu har jag precis tagit med mig täcket och förflyttat mig till soffan för att kroppen värker efter en hel dag i sängen. Så glamouröst !
 
Sunnie får tyvärr vila idag och förmodligen imorgon med då jag är hemma från jobbet då också. Det känns inte jättebra nu när vi äntligen börjar komma igång men det finns inte en chans att jag skulle orka upp på hästryggen just nu.
 
 
 
Jag har sträckkollat på Ryttareliten under min vakna tid. Så roligt att serien har kommit upp på SvtPlay igen !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0