Söndag

Helgen har sprungit förbi, som vanligt. 
Igår kväll var vi hos Philip och Elin och firade Elins födelsedag. Det blev ganska sent så vi tog sovmorgon imorse och åt pannkakor till frukost. 
 
Jag red Sunnie på ett D-ringat bett med kopparrullar idag och hon verkade gilla det. Jag ska rida henne ordentligt på det innan jag utvärderar det riktigt men idag tyckte jag att hon kom till arbete snabbare än tidigare. För övrigt så känns hon riktigt fräsch just nu och det är så roligt !
 
Chilli fick komma in och träna på att stå på gången en stund när jag mockade. Jag skulle behöva få upp en vägg på ena sidan av gången så att hästarna inte får utrymme att trampa runt så mycket, särskillt Chilli drar verkligen nytta av det. Jag borstade honom och lyfte hovar och han skötte sig faktiskt bra. Kanske att min lilla odrägliga bäbis börjar växa upp 😊 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0