Stallmorgon har guld i mun

Det är något visst med att börja dagen i stallet alltså !
Jag gick upp 5.45 och gick direkt ut till stallet. Utsläpp med lite extra pussar och klappar och mockning och jag glömde helt av tiden. Att gå där och greja i lugn och ro och se hur det ljusnar utanför. Obetalbart !
 
Nu sitter jag och äter frukost och vi ska strax styra bilen mot Vara. Idag blir det en massa bärande och konkande med avbrott för ridning efter lunch. Det ska bli kul att komma upp på hästryggen igen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Kul att du tycker det är kul, för jag är överlycklig att du vill rida henne 😍❤

Svar: Självklart 😁❤
Emelie Svensson

2016-11-12 @ 07:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0