10 år med Sunnie

Tänk vad tiden springer iväg ! I år har jag och Sunnie redan hållt ihop i 10 år.
 
Vi har vart med om mycket tillsammans, jag och Sunnie. När vi först träffades så var vi tonåringar som egentligen var ganska osäkra men som ville verka hårda utåt. Nu har vi vuxit upp tillsammans och lärt varandra allt vi kan. 
Det har inte alltid vart lätt och vi har kämpat med saker som att stå still på gången utan att slita sig, hoppa små kryss och faktiskt lyfta på benen (inte springa rakt igenom som hon helst ville göra i början) och gå direkt på transporten. Sunnie har gått från att vara en ganska opålitlig unghäst till en häst som vem som helst kan rida och hantera.
 
Trots att jag såklart är superledsen över att hon inte går att rida och tävla som förut så är jag otroligt tacksam över att hon är i livet. Och jag kan glädja mig åt alla roliga minnen vi har ihop och hoppas att vi hinner skapa många fler. 
Sunnie är min allra bästa vän i hela världen och med henne vid min sida så känns det som jag kan klara allt ❤
 
Här kommer en bildbomb:
 
 
 
Sunnie som 2-åring på visning i Gräfsnäs, första gången vi träffades.
 
 
Första dagen i min ägo.
 
 
3-åriga Sunnie i början på sin utbildning. Här någon månad efter vi flyttade till Kungsbacka.
 
 
Skolfoto -07.
 
 
Precis efter inhoppningen.
 
 
 
 
 
Sommaren -08.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina ihop är ni <3 <3 <3

2016-10-12 @ 17:00:42
Postat av: My

❤️❤️❤️

2016-10-13 @ 08:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0