Bio

Idag jobbade jag 6-14.30 och åkte direkt hem och gjorde stallet. Sen kom Tompa och plockade upp mig på väg till Landvetter och på vägen hem så var vi på bio i Alingsås. Vi såg Morran och Tobias, det var väl ingen film jag rekomenderar direkt.. Men vissa skrattade högt så visst, har du den sortens humor så. Det var mysigt att gå på bio i vilket fall
 
Vi kom precis innanför dörren och ska strax lägga oss. Imorgon jobbar jag 7.15-16.30 ca och åker sen hem och gör stallet. 
Förutom några mindre äventyr och höjdpunkter så är alla dagarna ganska lika just nu, som dom brukar vara på hösten. Vissa tycker det är skönt att komma tillbaka till vardagen och rutiner, vilket jag också borde tycka då jag inte gillar förändringar. Men samma gråa dagar dag ut och dag in får mig bara deprimerad i höstmörkret. Till helgen ska dock jag och Evelin till Elmia Scandinavian Horse Show och det ska bli riktigt roligt att få se fina hästar och duktiga ryttare. Jag behöver lite motivation !
 
 
 
Dom säger att snön ska komma nästa vecka. Även om det blir väldigt vackert ute så är jag inte alls redo för det än !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0