Elmia

Vilken dag ! Den började vid 04.00 när kattj*veln sprang runt i huset och mjaoade och klättrade in i diskmaskinen. Efter det kunde ju inte jag somna om så jag låg kvar i sängen och njöt av att höra Tompa sova en stund innan jag gick ut till stallet. Utsläpp och mockning var avklarat ganska fort, det sköna med att ha hästarna hemma och kunna ha dom inne en kortare tid på natten.
 
6.15 satt jag i bilen och 7.00 mötte jag upp Evelin i Norra Vånga. Sen har vi haft en toppendag på Elmia. Massa fina hästar och duktiga ryttare, extra imponerad blev jag av Stephanie Holmén, vilken tjej att hantera press och bara gå in och leverera ! Och en riktigt skicklig ryttare.
Ja, motivationen flödar just nu vill jag lova ! Jag skulle bli så glad om jag kunde matcha Chilli att gå Elmia som 4 och 5-åring. Och Grevagården. Och Flyinge. Hmm, som tur är så har jag några år på mig att välja ut passande tävlingar för oss, för att starta alla tre tävlingarna båda åren blir lite väl tufft..
 
Lite shopping (läs födelsedagspresent) fick vi till och Chilli har nu fått ännu ett schabrak till sin tävlingssamling. Sen att han bara är 1.5 år gammal och inte kommer tävla på ett par år spelar inte så stor roll, haha !
 
Det var riktigt roligt att umgås med Evelin igen, tack för idag vännen 😘
Nu ska jag krypa ner bredvid Tompa i sängen och jag lär slockna ganska fort. Som tur är så ställer vi ju om klockan inatt så vi får sova en timme extra. Sköööönt !
 
 
 
Som jag längtar efter att få sitta på hans rygg !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Tack för en underbar dag❤ och ännu mera Tack för all hjälp vi fick här hemma på kvällen ❤

Svar: Klart jag hjälper till ❤
Emelie Svensson

2016-10-30 @ 08:45:06
Postat av: Anonym

Tur att han inte ser ut sån när du ska rida för då hade han nog gått av xD

Svar: Ja det hade han garanterat 😂
Emelie Svensson

2016-10-30 @ 16:41:21
Postat av: Anonym

Jag kom på att jag glömde skriva att det va från mig xD kyss <3

2016-10-30 @ 16:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0