Fullt ös

En sovmorgon efter gårkvällens sena nattbus i Trollhättan och efter det har dagen gått i ett. Vi fick runt 140 småbalar halm av en kompis som precis köpt hus, så vi har haft fullt upp med att hämta hem balarna idag. Det är ett jävla jobb att lasta i och ur och några vändor har det blivit. Men nu har jag halm så jag klarar mig ett bra tag framöver !
 
Nu ska vi åka och hämta sista lasset och vi passar på att äta en pizza hos kompisen så vi får i oss lite kvällsmat.
Imorgon jobbar jag 6-14 och eftermiddagen går i samma stressiga tecken som idag. Gallren ska upp för fönstren i stallet, sista lasset halm ska lastas ur och helst ska vi hinna göra klart vinterhagen. Sen ska transporten förberedas inför tisdag och så ska stallet göras klart för hästarna att komma in så jag bara kan lasta ur Sunnie efter besöket på tisdag. Det ska bli så skönt när tisdagen är över och jag kan andas ut, i alla fall lite grann. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0