KL

Och så fick jag min Kingslandväst till slut !
Jag kan inte ens komma ihåg hur länge jag har velat ha en, tur att man blir vuxen så att man kan köpa sig saker man vill ha. Dock så betalade jag denna med födelsedagspengar, haha !
 
 
 
 
 
Jag fick en underbar sovmorgon imorse där jag sov så otroligt skönt ! Ändå springer jag runt med påsar under ögonen ? Inte rättvist.
Jag har gjort stallet, promenerat med Sunnie och så åkte jag med Tompa till Landvetter så jag kunde köpa västen + ett par vinterkängor. Jag har fortfarande lite shopping som jag inte har visat er, jag tror bestämt att jag har shoppingförbud ett tag framöver..
Nu ska vi kasta i oss lite kvällsmat innan det är läggdags. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den va snygg 😀
//mom

2016-10-18 @ 07:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0