Lugn söndag

Äntligen, äntligen fick jag min lugna söndag ! Alltid när jag och Tompa planerar att bara vara hemma själva och inte göra någonting så kommer det något emellan. Men inte idag.
 
Vi har alltså haft sovmorgon (förutom utsläpp kl 6) och kollat på film hela förmiddagen. På eftermiddagen körde Tompa cross när jag gjorde stallet och sen skrittade jag Sunnie barbacka på grusvägen i 30 minuter med sällskap av Tompa, Stina och Silver. 
Under kvällen har vi lagat mat ihop och så har vi sett ännu en film. 
Ja, jag känner mig riktigt uppladdad faktiskt. Imorgon är jag ledig och jag tänkte fortsätta ladda batterierna och kanske måla klart spolspiltan om jag orkar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0