Måndag

Precis som jag förutspådde så har jag knappt fått någon sömn inatt och kunde nästan inte komma ur sängen imorse. Så, det blev en dag hemma i sängläge för mig. 
 
Nu har jag precis vart och gjort stallet och räddade två små söta möss som inte kom ur en hink. Som Tompa sa så kommer dom med största säkerhet vara inne i stallet och förstöra snart men jag har verkligen inte hjärta att döda dom. 
 
Promenaden med Sunnie uteblir tyvärr idag. Dels på grund av min rygg men också för att älgjakten har börjat idag och det känns som dom kan vara lite extra ivriga såhär första dagen. Resten av veckan kommer vi förmodligen skritta i sommarhagen också, för att vara på den säkra sidan. Nackdelen med att bo mitt i skogen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0