Morning

 
 
Nu är det redan oktober ! Frågar du mig så har denna våren/sommaren bara sprungit förbi utan att jag lagt märke till det knappt.. Inte riktigt okej, men vi har fått gjort en hel del också. Och detta året tycker jag faktiskt att det känns lite mysigt med höst ! 
 
Igår kväll ställde jag klockan för att hinna promenera med Sunnie nu på morgonen. Men när jag vaknade för 10e gången inatt och dröp av svett och inte kunde andas genom näsan så bestämde jag mig för sovmorgon, det är inte riktigt läge att bli sjuk just nu.
Ändå vaknade jag innan 8. Suck..
 
Idag ska vi åka på hästloppis och sen har jag lovat mamma att hjälpa dom med veden. I eftermiddag hoppas jag att jag känner mig bättre så jag kan promenera Sunnie och ikväll är det bilträff i Trollhättan. 
Tompa råkade glömma hagtråd, skruv och plugg på Landvetter igår så vi kan inte göra något med stallet i helgen. Men då hinner vi rensa ut foderutrymmet och hämta halm så det är klart till på tisdag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0