Mysig fredag

Denna fredagen har vart helt okej. Det gick hyffsat på jobbet och jag kom därifrån lite tidigare. Jag och Sunnie gick en promenad och sen gjorde jag stallet. 
Nu är vi i verkstan och sätter på vinterdäck på Audin och höjer den när vi ändå håller på. Till sommaren får vi se hur vi gör, jag är rätt trött på punkteringar nu. Å andra sidan så får jag punka på vinterhjulen också så..
 
Imorgon ska jag och Evelin till Elmia och det ska bli så himla roligt ! Tyvärr kom inte Chillis pappa Red Hot Chilli med till finalen som går imorgon, tråkigt då jag gärna ville se honom live. 
 
 
 
Chilli, som blir snyggare för varje dag ! Jag måste mäta honom någon dag, det har snart gått tre månader sen senaste mätning.
 
 
 
Sunnie var sådär nöjd med att gå på promenad 😂
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0