Fredag

Hej på er !
 
Jag började dagen som planerat, med en sovmorgon till kl 8 och frukost i sängen. Lite lyx måste jag ju få på min lediga dag, hehe.
Idag har det regnat lite på förmiddagen, inget vi är vana vid den senaste tiden, så jag funderade på om jag skulle sätta mig i soffan istället för att göra arbetet ute. Men då kände jag mig väldigt lat så jag tog på mig regnjackan och gick ut och satte stolp. Jag kom en liten bit men nu har jag tagit en paus. Jag är inne i en period där jag är trött och matt nästan jämt så att bära stolpen från vedboden ut till hagen var en pärs ! En fungerande fyrhjuling hade ju inte suttit fel. Kanske att jag kan låna en så att jag i alla fall slipper bära ut stolparna, själva spettandet går som smort.
 
Hoppas ni får en bra fredag, det ska jag ha ! Och vi hörs säkert under dagen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0