God morgon

Att vakna runt 7 på en söndag när vi gick och la oss 01.30 är inte riktigt okej och att jag vaknade av världens värsta dröm har gjort starten på min dag superdålig. 
Välkommen söndag..
I vilket fall så blev det en jättemysig kräftskiva igår där vi alla bara hamnade i soffan till slut och kollade på tv. Det är skönt när man kan vara sig själv utan att behöva anstränga sig.
 
Idag ska Tompa följa med mig och rida Rut. Hon ska ridas i sommarhagen och vi ska pröva lite böjda spår och mer arbete för att se hur mycket jobb vi har framför oss. Jag tänkte också prova att galoppera henne för första gången och jag önskar att hon har lika fin galopp som trav. Helst skulle jag vilja lägga ut någon bom att trava över också. Så ja, det blir ett hårdare pass för Rutan idag och jag hoppas att Tompa kan filma :)
 
Sen ska vi åka och handla innan vi åker hem och sätter fast boxlåsen på boxarna så att dom går att stänga och fixar uppbindning. Hovslagaren kommer i veckan och då måste såna detaljer vara klara.
När det är avklarat ska vi laga god mat och bara umgås hela kvällen. Det ska bli supermysigt och jag har längtat efter en sån kväll <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0