Låååång torsdag

Idag jobbade jag lång dag på jobbet och så hade vi planeringsmöte efter det = hjärnan är såå grötig just nu !
 
Tompas bil krånglar så vi har vart hos mamma och Johan och mekat lite med den innan jag åkte hem och gav hästarna kvällskrafften. Jag har knappt sett mina hästar den sista tiden känns det som, bara en klapp, puss och visitering i samband med krafften på kvällen. Så hemskt, men det blir det ändring på när stallet är färdigt och jag kan ställa upp dom på gången och pyssla om dom. Men visst känns det i mammahjärtat. Senast jag spenderade såhär lite tid med hästarna var sommaren innan jag började gymnasiet och Sunnie hade vila efter inridningen. Alltså nästan 10 år sedan. Usch, det är inte okej..
 
Imorgon är jag ledig och ska spendera första halvan av dagen med att bygga vinterhage och den andra i Evelins stall och hemma hos henne med god mat. En helt okej fredag !
 
 
 
 
Min bästa vän, som för övrigt ska till Husaby den 4e oktober.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0