Schabrak

Trots att jag står med skadade hästar så har jag schabrak-shoppat lite det sista. 
 
Jag köpte ett begagnat beiget Veredusschabrak i jättefint skick som är tänkt att Chilli ska ha när han blir stor. Tänk detta med en brun huva, kommer bli snyggt !
 
 
 
Sen köpte jag ett marinblått John Whitakerschabrak (har alltid velat ha ett) men det var tyvärr i storlek pony/cob så det ska säljas. Någon som känner att dom vill uppdatera schabrakgarderoben ? ;)
 
Ett par vardagsschabrak har också kommit på posten så när jag har fått i ordning på sadelkammaren så ska jag rensa bort alla gamla, fula schabrak och fixa ett bra system för hur dom ska hänga/ligga. 
 
I födelsedagspresent av My fick jag dessutom ett schabrak från Equestrian Stockholm. Det var jättesvårt att få på bild med min kamera så ni får bättre bilder när det används istället.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0