Dag två !

Gårkvällen blev riktigt lyckad här hemma hos oss. En stor del av extrafamiljen var samlade, tiden bara sprang iväg och plötsligt hade vi spelat spel och skrattat till tidigt på morgonen. 
Tre timmar sömn, sen åkte jag till Lidköping för att göra en MR. När jag låg där inne, lyssnade på Bob Marleys "Buffalo Soldiers" i hörlurarna så kände jag bara hur nöjd jag är med tillvaron just nu. Det var länge sen jag kände så så det var en välkommen känsla 😊
 
Jättegod middag hos mormor och morfar och sen följde mamma med hem till oss och hjälpte mig att rida. Hon på Sunnie och jag på Obama och båda hästarna var duktiga. Tack mamma ❤
Nu har jag mockat, ska städa undan lite från igår och strax kommer Denny, Cissi och Coffe och ska äta tacos. Dags för dag två 💪
 
 
Ser ni vad långt mitt hår har blivit förresten ? 😍 Tyvärr är det slitet så jag måste klippa av en del..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vassego 💜💜

2017-04-29 @ 20:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0