Fast & Furious 8

Idag slutade jag jobbet 17.30 och åkte hem och gjorde stallet. Tyvärr så hann jag inte rida någon av hästarna idag då jag överraskade Tompa med bio på kvällen. Fast & Furious 8 såg vi och den var bra. Men jag saknar den gamla storyn lite med streetrace och olagliga affärer, synd att dom har tappat det. Och filmerna är ju absolut inte densamma utan Paul Walker. 
 
Imorgon är jag och Tompa lediga och ska åka en vända till Göteborg med intilliggande län för att kolla på bil med Tompas mamma. Hästarna måste ridas så jag gissar på att det kommer bli tidig morgon och sen kväll. Dessutom ligger jag efter i putsningen, vilket jag hade tänkt ta ikapp i helgen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0