Fullbokad helg

Jag och Tompa har mycket inbokat nu dom närmsta dagarna. Av någon anledning brukar det alltid bli så, trots att vi säger att vi vill ta det lugnt, haha.
 
Torsdag: Jobb 6-14. Rida två hästar, mocka, hämta hösilage och MDF-skiva, bygga baslåda, städa hemma.
 
Fredag: Jobb 6-14. Ev. hämta Evomotorn i Vargön, mocka, rida en häst, löshoppa Chilli, få hem vänner på besök resten av kvällen. 
 
Lördag: MR på Lidköpings sjukhus, lunch hos mormor och morfar, rida två hästar, mocka, tacokväll med Denny och Cissi.
 
Söndag: Rida två hästar och mocka.
 
Måndag: Sadelprovning för Sunnie på Ale Ridsport, rida en häst, mocka.
 
Alla lediga tillfällen ska vi meka med Evomotorn, som jag förhoppningsvis kan hämta hem imorgon. Jag får passa på att andas på söndag, vilodagen då vi inte har något särskillt inbokat och jag hoppas att vi kan hålla det så 😊
 
 
Min fina tjej ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0