No Extra - Maj

Från den 25/4-24/5 så har jag och Tompa bestämt att vi ska köra på "No Extra", det vill säga att vi ska vara så gott som sockerfria. Vi ska inte äta godis/glass/chips/kakor och vi får endast dricka läsk på helgerna. Dessutom så har vi minskat matportionerna och får aldrig ta två portioner/mattillfälle.
 
Jag brukar egentligen inte gilla såna förbud, jag tycker att livet är för kort för att inte unna sig så länge man håller det inom rimliga gränser. 
Men det sista har vi ätit ganska mycket godis och framför allt druckit väldigt mycket energidryck, så en riktig cleanse känns bra. Jag har inte alls varit extra hungrig och har inte känt något särskillt sug hittills heller. Skönt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0