Vårtrötthet

Vad är det med vädret just nu eller ? Snart 1 maj och det snöar ? Ge mig vår och sol !
 
Trots vädret så har jag kommit in i någon vårtrötthet. Det plus att jag har börjat få väldigt ont i kroppen igen gör att jag känner mig överkörd varje dag. Idag när jag kom hem från jobbet vid 17 gick jag liksom och la mig och sov två timmar. Plus att jag slumrade till sittandes på jobbet idag. Det är inte riktigt jag..
 
Därför har det blivit mycket varannandagsridning det sista. Hästarna känns fina (Sunnie är vääääldigt pigg) men min ork finns liksom inte där. Jag hoppas det blir bättre när solen kommer.
 
Igår var min lediga måndag och eftersom det regnade/snöade/haglade till och från hela dagen så spenderade jag och Evelin en stor del av dagen tillsammans. Vi fördrev hela 4 timmar i lilla Vara, det är inte dåligt gjort 😂
 
Nu är det sovdags, jag är så glad att Tompa har bytt jobb och numera jobbar närmare hemma så att vi kan lägga oss samma tid som normala människor.
 
 
Precis såhär rolig var Chilli att ta in idag. Bara det att han är liiite större nu 🙈
Han smet ut genom grinden när jag skulle ta in Obama och när jag då fångat honom och gick ut med honom till hagen igen blev han arg. Jag lovar, han skulle vart född fuxsto egentligen, haha !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0