Kalas och Obama

Under förmiddagen har jag och Tompa förberett för kalas i eftermiddag. Bakat och städat och nu är vi strax klara. 
 
Jag har också ridit ett toppenpass på Obama. Jag red honom barbacka i hagen i skritt och trav, galoppen hoppade vi över eftersom jag knappt kan sitta kvar i traven. Herrn är fortfarande lite obalanserad om man säger så, haha.
Han var i alla fall riktigt fin ! Mjuk och följsam och han blir mer och mer känslig för hjälperna. Nu mera kan jag rida den vägen jag har sett ut utan problem och genom att enbart använda små hjälper. Så roligt ! Han var dessutom så avslappnad så att öronen vippade, det trodde jag aldrig att han skulle komma till.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul! Det är himla nyttigt att rida barbacka ibland (även om jag är lite feg och helst håller mig till skritt och trav ;) )

Svar: Ja det är det verkligen 😁
Emelie Svensson

2017-08-19 @ 15:04:05
URL: http://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0