Röd kolfiberhuv

Jag var riktigt skeptisk till om det skulle bli bra med en röd kolfiberhuv på Evon. Vi lämnade ändå in den på Improx Customs i Trollhättan för att ge det ett försök och resultatet blev riktigt bra !
Jag tycker att bilen gör sig snygg med den stora röda detaljen men vi är inte färdiga där. Det ska på vita sponsordekaler på huven, rött Evomärke i kolfibervinyl på vingen, fälgarna ska lackas om och ev få en röd kant, läppen ska ev foileras och så ska insuget på motorhuven lackas blanksvart. Sen vill jag gärna ha en dekalboard i framrutan men vi börjar med det översta.
 
 
Innan vi fått på detaljerna på huven.
 
 
 
Bild från gårdagens JDM-träff i Göteborg, som för övrigt regnade bort. Det är synd att man inte ser att det är kolfibervinyl på håll, men jag tycker ändå att det ser bra ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0