2017 -> 2018

Sista dagen på 2017. Vart har detta året tagit vägen egentligen ? 
Jag håller som vanligt på att skriva ett inlägg om året som gått men jag behöver några dagar till på mig. Det tar några timmar att gå igenom alla inlägg.
Det har vart ett väldigt blandat år, som startade med mycket otur med både hästar och bilar men som ändå slutade hyffsat.
Sunnie är dräktig med en superfin hingst, Chilli är insutten och Obama är på väg tillbaka. Dessutom får jag stilla mitt hoppbehov på Sannie och vi blir bättre för varje träning.
Sista kvällen ska jag spendera med extrafamiljen och jag skulle tro att vi kommer ha lika roligt som vanligt.
 
Jag har precis gjort stallet och ska nu åka och rida Sannie. Sen är det väl dags att göra sig i ordning för kvällen. 
 
 
2018, bring it !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0